۳ بهمن ۱۳۸۶

با پایان یافتن زمان بررسی صلاحیت کاندیدهای هشتمین دور مجلس شورای اسلامی (اول بهمن ماه)در هیأت های اجرایی ،روز سه شنبه اسامی افراد تأییدصلاحیت شده و همچنین افراد رد صلاحیت شده مشخص گردید .
با توجه به تحلیل ها وپیش بینی های صاحبنظران مسائل سیاسی و تداوم نگرش های سابق که از زمان تشکیل هیأت نظارت و اجرایی از چهره های منتسب به یک گرایش خاص سیاسی دیده می شد ،در اکثر حوزه های انتخابی بیش از نیمی از کاندیداها رد صلاحیت شده اند.
بنا به اخبار رسیده از 40 کاندیدای حوزه ی انتخابیه میاندوآب ،تکاب و شاهین دژ،19 نفر تأیید و21 نفر رد صلاحیت شده اند که در میان تأیید صلاحیت شدگان نام های :1- علی رضا وحیدی 2-آصف زاد قاسم 3- مصطفی فرجی 4- محمد میرزایی 5- یعقوب نجفیان 6- اسدا... تابع 7- جهانبخش حبی ودر لیست رد صلاحیت شدگان اسامی : 1-محسن راثی 2- محمد حسن داودی 3- محمود بابااوغلی 4- فریدون سلیمی 5- عبدالرضا اعتمادیان 6- حمید مرادیان دیده می شود .
طبق قانون انتخابات کاندیداهای رد صلاحیت شده می توانند اعتراض خود را تا 4 روز به هیأت نظارت استان اعلام کرده و این هیأت نیز تا 10 روز می بایست نتایج این کانیدها را کتباً اعلام نماید.