۴ بهمن ۱۳۸۶

راثی،سلیمی بروید خانه که هوا بسی سرد است

راثی،سلیمی
بروید خانه که هوا بسی سرد است

حال که زمان بررسی صلاحیت ها به پایان رسید و نتایج آن در عین شگفتی و قابل پیش بینی بودن اعلام شد . پروسه ی جدید ی فرا روی دو کاندید شورای ائتلاف اصلاح طلبان دکتر راثی و مهندس سلیمی قرار می گیرد؛پروسه ای سخت که باید این دو کاندید توانمندیهای خود را برای طرفدارانشان به معرض نمایش قرار دهند.
در حقیقت هیچ چیزی بهتر از رد صلاحیت برای این دو کاندیدانبود 1-برای اینکه این دو کاندیدا باید بیاموزند که «زنده باد مخالف من» وبا گفتمان سعی در حل مشکل نمایند 2-قدرت چانه زنی خود را به معرض نمایش قرار دهند و لیاقت خود را برای عموم به اثبات برسانند.
حقیقت سخت است وقتی کاندیدایی نمی تواند از حق خود دفاع کند چگونه خواهد توانست از حق جمع کثیری از افراد جامعه دفاع کند .بسیار ساده حساب ،حساب دودو تا است این دو کاندید در چند روز آینده باید نشان بدهند که آیا قادرند تهدید را به فرصت تبدیل کنند یا نه !حال آقایان راثی و سلیمی این گوی واین میدان ، نشان دهید که چگونه می توانید این مشکل کوچک خودتان را حل کنید اگر توانستید فباها تا آخر با شما هستیم وگرنه بروید خانه که هوا بسی سرد است وگاز قطع.جلاد نیز بر گذر گاه با کنده وساتوری خون آلود.